OpenMind

Przekazanie kart tarota innej osobie-pytanie

6 postów w tym temacie

Witam,

To mój pierwszy post na forum mam nadzieję,że dobrze założyłam temat :) Mam do was pytanie,ponieważ jestem laikiem w sprawach tarota a od jakiegoś czasu mnie to nurtuje. Ale może naprawdę po krótce opowiem o co chce zapytać :)