• Ogłoszenia

• Ona89

Zmiana Adresu   18.01.2018

Witajcie. Nasze forum zjawiskaparanormalne.pl zmienia adres na : www.paranormalne.com.pl Zapraszamy!
MilagroXF

Kobieta o szarej twarzy i czerwonych ustach

1 post w tym temacie

Bardzo bym prosiła o interpretację mojego snu, ponieważ strasznie mnie przeraził :( Kompletnie nie wiem co mamy myśleć na ten temat...

A więc  śniła mi się (najprawdopodobniej) niedziela, dzień kiedy wracam z kuzynostwem do miasta, gdzie studiuję. Normalne przygotowania, nie obyło się bez kłótni z mamą i wciskania pieniędzy. Tata zawiózł nas na pociąg i dotarliśmy w końcu do miasta, które musiało przejść szybką zmianę, bo gdy popatrzeliśmy na te wszystkie tramwaje jeżdżące nie wiadomo dokąd to nie mogliśmy się połapać...
Ale przechodząc do konkretnej części snu...