• Ogłoszenia

• Ona89

Zmiana Adresu   18.01.2018

Witajcie. Nasze forum zjawiskaparanormalne.pl zmienia adres na : www.paranormalne.com.pl Zapraszamy!
Namida

Namida

10 postów w tym temacie

Witam.

Jestem na forum od jakiegoś czasu, ale tak jakoś wyszło, że się nie przywitałam.

To może od początku. Mam 17lat, mieszkam na Pomorzu w mieście, które nazywa się Tczew. Jestem uczennicą technikum ale to nieważne. Interesuję się muzyka różnego rodzaju mianowicie słucham metalu, rocka, reagge, hardstyle i trochę hip hopu. Interesuję się także wszelkimi zjawiskami paranormalnymi (w szczególności duchy), japonistyką, anime, komputerami, programowaniem (w przyszłości będę programistką ^^ w końcu profil klasy technik informatyk :) ), grami mmo rpg (była maniaczka l2, jestem od ponad pół roku na "odwyku" i wychodzi mi to na dobre).

Na forum trafiłam poprzez kolegę z świata wirtualnego, któremu opowiadałam o swoich "przygodach" i przeżyciach związanych z duchami. Przez to kazał mi wypowiedzieć się tutaj, bo mimo, że on zna się na rzeczach paranormalnych i interesuje się tym, nie umiał mi doradzić i pomóc.

To chyba wszystko.

Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

L2? Już Cię lubię >:<

A na jakim serwerze grałaś? ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej Namida! :>

Anime? Ulubiony gatunek? Ulubiona seria? Polecisz coś? :>

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja Ci polecę, jak chcesz Were >:<

Moja lista wskazuje na to, że obejrzałam jedynie 85 japońców, ale mogę Ci pomóc, nie jestem koniem.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach