• Ogłoszenia

• Ona89

Zmiana Adresu   18.01.2018

Witajcie. Nasze forum zjawiskaparanormalne.pl zmienia adres na : www.paranormalne.com.pl Zapraszamy!
phone

Uprowadzenie rodziny w Trzemesznie?

23 postów w tym temacie

Kiedyś w pałukach czy w jakiejś innej gazecie był artykuł o rodzinie która podobno jechała samochodem w Trzemesznie ,ufo ich porwało i w około 7 sekund znaleźli się w Poznaniu.Wierzycie w tą historie czy myślicie że specjalnie zmyślili aby być sławni ? Sorki za błędy.Więcej można dowiedzieć sie w google pewnie .

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fałsz a dlaczego?

Podobno "ufo" leci tak że 2 sekundy i jest już poza ziemią więc jeśli by leciało tak samo wylecieli by z orbity :P widać odrazu że fałsz ludzie

PS.Nie znam się za bardzo :P

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hehe według twojej teorii ufo nie poznało technologi dodawania gazu lub w statkach powietrznych dodawania ciągu:)

Ana serio nie wieże w to.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Proszę o skan artykułu, wykaz artykułu bądź coś podobnego

W innym przypadku, kosz...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kiedyś w pałukach czy w jakiejś innej gazecie był artykuł o rodzinie która podobno jechała samochodem w Trzemesznie ,ufo ich porwało i w około 7 sekund znaleźli się w Poznaniu.Wierzycie w tą historie czy myślicie że specjalnie zmyślili aby być sławni ? Sorki za błędy.Więcej można dowiedzieć sie w google pewnie .